Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 300 zł
Zwroty i reklamacje

Produkty oferowane przez Let's Wine - sklep internetowy z winami niezwykle rzadko posiadają jakieś wady, ale to się zdarza. 

Aby zareklamować lub zwrócić (zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru) zakupiony towar postępuj zgodnie z nst. krokami:

 1. Formularz kontaktowy (Zwrot/Reklamacja)
Wypełnij formularz kontaktowy (Zwrot/Reklamacja) link do formularza  i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie  produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz rodzaj wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację lub zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:

Let's Wine - sklep internetowy z winami
Kawiarnia Stare Sioło
Wetlina 113B
38-608 Wetlina

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji dot. Reklamacji i Zwrotu - wejdź na stronę:  https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium